Agility!

I måndags var det agility och jag kände mig sådär halv mortiverad eftersom jag har svårt att tygla Qing. Men det gick jättebra och vi klarade en kombination med både däcket och säcken perfekt. Jag blev glatt överraskad. I denna kurs så ska vi båda tävlingsträna och var med i en klubbtävling så på torsdag, imorgon ska jag tävlningsträna med Qing i just agility. Skulle egentligen gjort det i lydnadsklass 2 men jag tycker inte att jag kommit tillräckligt långt där så det är lönt att gå ut och köra ett program, dexxutom har jag fått probelm med platsliggningen. Men det är inget som jag inte kan fixa. Så ja önksa mig lycka till med en galen hund haha qingen badingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0