borsta tänderna

Nu sitter jag och borstar tänderna medan max och qing ligger i sängen. det vill jag med, men man måste ju borsta tänderna, sminka av sig och ut med Qingen. Varför är det så mycket man måste göra, Jag gillar inte att borsta tänderna det är så tråkigt lika så sminka av sig. NÅgot som är ännu tråkigare det är att kisa. Man har inget val heller än man måste gå. Det suger, ibland håller jag mig förjag inte orkar kissa speciellt på natten. jag hatar det. Tänder man blir man pigg och det måste man nästan för annars ser man ju inget och när man då släcker på toan så ser man ännu mindre påvegn in i sängkammaren. åååå ilandsproblem, jag har en toa att kissa på och en lampa för att se den, jag har även ett rum att sova i och en säng där inne... jobbigt jobbigt!



Men förresten, natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0