Dagen!

Å äntligen hemma och kan byta om till myskläder. Varit en häktisk dag vilket ibland kan göra mig så trött. Först jobb sen iväg och kolla på bilar med mannen. Sen hem och käka blev burger king till min lycka, men min maga börjar verkigen säga ifrån att jag borde äta ordentligt och ta det lungt. Jaja, just nu är det mycket! Sen iväg ner till stan och träffa klaudia. soffe och micke som by the way gör en perfekt imitation av ljudet som hörs när man trampar på blöta mattor i en bil. Åsa kom också ner på cyklen. Var trevligt att träffa alla men jag känner mig lite likgiltig. Ja så kan det vara ibland. Kanske ett sätt att förtränga att alla ska flytta härifrån. I don´t know! Skönt att Åsa stannade upp ett tag för att verkligen prata med mig. Hon förljde även med till brukshundklubben och det gjorde mig så glad. Just nu känner jag mig inte så glad. Fest på lördag och nej jag k0ommer inte gå dit, inte för att jag iinte vill träffa alla utan för att jag inte vill, jag känner inte för det och jag har andra planer. Man får säga vad man vill men ibland handlar det om mig. Jag vänder och böjer och fixar och donar i de flesta situationer i mitt liv, jag pallar inte mer. Nu kör jag mitt race ett tag, sen får de som vill hänga på för jag behöver det ett tag nu. Nu ska jag snart käka varma mackor och jag hoppas max kommer hem snart för jag längtar efter honom och hans underbara kramar. Imorgon skulle jag börjat klockan 8 men var snäll och byta tid med någon annan så jag börjar en timme senare och slutar en timme senare. Så där gick alla skjutsar åt helvete. Får skjuts av maxs mamma till jobbet för hon börajr med klockan 8, men nej imorgon börjar jag 9. Max slutar klockan 2 och skulle hämtat mig men nej jag slutar klockan 3. Fan att jag alltid bara ger med mig, jag är för snäll helt enkelt. Men nu är det slut på det, just nu går jag förre. 

          ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0