En annan sak

JAg såg några ungdomar (kan jag som 23åring säga så?) Men några yngre ungdomar som var helt pigga lyssnade på varandras ipods och var påg tidigt på morgonen. Vilket dirket fick mig att tänka på mig själv, skolan var helt ok. Speciellt gruyndskolan när mitt stora intresse basketen styrde mitt liv. Var det några minuter kvar innan vi började så kunde jag gärna stanna ute och leka med bollen. Det var verkligen det bästa jag visste, synd bara att det blev för allvarligt. När jag ser en basketmatch nu längtar jag tillbaka men vet att det är inte lönt att börja spela igen för jag kommer inte var alika bra som jag en gågn var och jag har ju tappat allt på alla dessa år. Just nu ahr jag andra intresse men ibland (som på bussen idag) kan jag drömma mig tillbaka och bara njuta. Fan vad kul vi hade och så bra jag en gång var... mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0