enbart Qing

Så klart hann jag med att ta extremt många och fina bilder på Qing när vi spenderade en natt i Rösa. Qing hann även med att springa och jaga några hästar som tyckte det var hel festligt och jagade Qing så han höll på att skita ner sig. Han jagade även en bil och alla katterna. Jagade en katt in ett hönshus vilket Qing tyckte var ännu roligare. Fick höra att Qing var så söt för han följde med mig överallt, men efter ett tag när Qing kände sig trygg så var det jag som jagade honom istället och ännu en gång fick jag höra att det är verkligen konstigt att han vinner tvälingar i lydnad. haha. jaja han väljer sina tillfällen att lyda.

             image60


                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0