förvirrat glad!

Nu kan jag säga det. Jag och Max har köpt lägenhet. Vi fick lägenheten som vi bägga föll för som furer. Den är nyrenoverad och sååå fin. Idag eller ikväll när vi var på agilityn på brukshundsklubben ringde mäklaren och gav oss det definitiva beskedet. Det är sjukt kul och jag kan knappt fatta det. Jag och Max ska få ett eget hem. Och inte vilket hem som helst ett otrloigt snyggt hem. Vi behöver inte renovera något utan bara måla så vi får de färgerna vi vill ha på väggarna och tapetsera fondväggar. Jag kan inte förmedla min lycka men samtidigt min förvirring att det gick så snabbt och att det blev just denna lägenhet som är så fin. Helt perfekt!! När min förvirring har lagt sig så ska jag gå in på detaljer.

Just nu är jag nyduschad efter agilityn som gjorde mig svettig och totalt nerkyld pågrund av ett kraftigt ösregn med hagel... Bah!!!


köttbullar med pasta here I come!

Kommentarer
Postat av: sandra

Shit va bra... GRATTIS GRATTIS GRATTIS till er!
Hörs imorrn baby=)
Pozz pozz

2007-08-27 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0