Imorgon

Så nu är man tillbaks i verkligheten och det är rätt skönt. Imorgon börjar jag jobba igen, klockan 6. Det är det nya schemat som vi ska ha nu under hösten. Skönt att allt har gått tillbaks till  det normala efter sammanslagningen. Nu är det bara till att köra på. Imorgon ska jag även svänga inom körskolan på hemvägen och skriva in mig och köpa ett startpaket. Är så sugen på att ta mitt körkort så jag kommer att klara det galant. Måste göra det nu när vi ha en så fin bil. Imorgon blir det även agility för QIngen.  Fortsättningsagility. haha kommer bli ett nöja för qing och alla andra. jag kommer jaga honom. Han älskar agility och ibland får han pudelrace och springer in och ut, upp och igenom hinder på egen hand och då springer jag efter och försöker hinna med. Men agility är inget jag satsar på just nu det är lydnaden och vi tränar stenhårt inför lydnadsklass 2. Men självklart kommer jag att satsa på agility när jag och Qing fixar allt det där andra som behövs på en agilitybana. Ska även ta tag i min egen träning nu när sommaren faktiskt är slut. Minst 3-4 gågner i veckan. Innan tränade jag nästan 5-6 gånger i veckan och det blev lite för mycket. Men jag älskar att träna för jag mår så bra av det. Ja nu ska jag bädda sängen för Qing ligger inte där och sover längre. Han verkar inte vara på G men jag får dra ut honom på en runda så han får något att göra...


Ted i mina högtalare....



image71

Vrroooooom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0