Inget händer

Det händer inget, telefonen ringer inte vilket är ett väldigt bra tecken. It´s good! Ska städa upp nu. Jag skulle lägga ner lite saker i våra kartonger och upptäckte massa silverfiskar, sådär kul, Jag och max dödade massor och kastade ut kartongen i trädgården. Nu tvättar jag allt som var i den och diskar allt annat. Ichpich.  Max stack till jobb förän timme sedan och kommer inte hem förrän efter 11 ikväll. Så idag ska jag hinna med mycket. Qing ska borstas, rakas på nos, tassar, mage, och svansrot. Öronen ska plockas och rengöras och klorna ska klippas. Har provar allt med klorna och nu blir det två gånger i veckan så de inte växer så mycket. jag tycker att de är sjuk långa, ingen annan. Så han kommer vara fin när veckan påbörjas på allr bästa sätt. Tror han ska i abdet i veckan för han behöver badas och klippas. Jag ska även hinna med en sväng med sandra och aktia till det nya hägnet i pålsjöskog och jag ska plugga till mitt körkort. Jag kommer hinna detta utan problem till max kommer hem. Börjar inte förrän 9 imorron så jag kommer komma till jobb med strålande nyheter... aaa cykla som på moln... Nä diska och tvätta... aaa


Puss i hagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0