känslor

Satt och letade bilder för att skicka till en kompis på msn. Då kom de där känslorna som jag inte vill känna. Saknad!!! Samtidigt som irreplaceable spelas på datorn. Å det var dessa känslor jag inte ville ha, en tomhet blandad med saknad. Men jag vet att detta är vad ni vill och då ska jag vara glad för er skull=) Pratar just nu med  en annan kompis som jag inte pratat med på såå länge och då känns det igen. När det är full rulle kommer inte känslorna men när man stannar upp och tittar på bilder och minnena i huvudet  så blir det lite jobbigt.

Bara för det lite bilder som satta fart på känslorna

                


Ja lite bilder, tyvärr kan inte ni känna de känslor som jag känner när jag tittar på dem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0