kassa jag

Dö kass på att uppdatera nuför tiden. Men jag har en del att göra. På fredag åker vi till mallorca, lagom skönt eller? Har även börjat leta lägenhet, ringde på en men den var såld. skit åsså. När vi kommer hem från mallis så ska vi till banken och fixa så det bara är att ge sig in i budgivningsleken så fort som möjligt. Håller på att städa lite nu så vi slipper det när vi kommer hem. Maxen är och kollar på fotboll så jag passa på att göra fint tills han kommer hem. Det tycker hn säkert är trevligt. Har även lagt fram en massa kläder som ska med till mallis. Eller massa och massa, man har ju lärt sig att man knappt använder hälften när man åker. Ska ta mig ett glass cola och sen fortsätta städa...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0