KLUBBEN

Det var med stor glädje som vi anledde till brukshundsklubben, mest för Qing som genast satte igång att jobba. Åsa följde med och fick även äran att vara med när jag övningskörde vilket gick suveränt. Träningen gick bra. Vi tränade hoppet, apportering, rutan. linförighet, ställande under inkallning och fjärdirigering. Det gick helt ok, känns som vi är på rätt väg och Qingen är så grym. Idag slapp jag springa efter honom när jag slängt hans kampboll med snöre. Han kom int med den till mig så vi kunde busa med den. Det är ett stort steg för han älskar verkligen det som belöning. Jag abra älskar honom och hans vilja att få sina blönngar. I slutet flippade han och tog upp leksak efter leksak ur väskan och sprang och busade med även hans tasstarget fick sig en omgång. Det visar bara att han älskar det han gör. Vilket är underbart!!! I like...


Varma mackor, max , seinfeld, qing och sängen är sköna inslag under kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0