Lista

Skriver du dagbok?
Nope (räknas bloggen)!

Vad är viktigast för dig?
Min hund och så klart de som ligger närmast mitt hjärta

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?    
eh nä!
  
Har du färglinser?
nej behöver inte, mina ögon är fina som de är

Suger det här?
nä, bra tidsfördriv

Kan du gå ner i spagat:

nej men jag har kunnat

Är du polare med grannarna?
Nej, de är såå gamla men jag häslar varje gång jag ser dem

Gay?
Nej

Har du varit kär i en kändis?
Taylor Hansson, sjupt förälskad, blev aldrig nått seriöst mellan oss konstig nog

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja, ibland! När ingen tidning finns att tillgå

Är du höjdrädd?
Nej!

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Ja, det är ju min man

Har du sett din bästa vän gråta?

Ja

Har du fått någon komplimang idag?
Ja, både från klubbkamrater och från min max och arbetskamrater och från Åsa

Är du mörkrädd?

ja, lite. Eller rätt mycket gillar inte mörker

Har en dröm gått i uppfyllelse?

Ja! Att vinna med Qingen på våra tävlingar!

Har du haft vattkoppor?
Ja

Har du någon gång testat karate?
nej! men takewandoo

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ja, min max och min vovve

Äger du en iPod?
Jepp ipod nano  

Skulle du vilja hoppa fallskärm?
Nä, jag har ingen viljan att utsätta mig för det

Gillar du allsång på Skansen?
Ja sådär, pensionärspoäng

Kan du vissla?
jadå

Vilken radiokanal lyssnar du på?
rix fm, tragiskt va?

Rakar du benen?
Ja lite då och då

Hur svarar du i telefonen?
Hej de e jenny

Betalar du TV-licens?
nope

Vad har du i fickorna just nu?
sitter i mina pjamasbyxor och är redo för sängen

Vilken parfym använder du?
det är olika, det som passar med klädslen;)

Kan du kasta macka?
Ja, några studs blir det.

När var du riktigt sjuk senast?
Är lite sjuk nu med hosta och snuvig

Har du blivit opererad?
nej!

Äger du en cykel?
Ja, men den står hemma hos min mamma och pappa så jag kör svärmors

Vad har du alltid i handväskan?
Nycklar, mobil, plånbok, migränpiller och bajspåse

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, jag älskar kött

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
fem

Läser du för skojs skull?
Ja och för att fördriva tiden

Äger du ett busskort?
nej. Har ägt under hela gymnasietiden och ett skånekort under hela högskoletiden. så glad att det är över.

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Det var roligt att läsa dina svar!

2007-08-03 @ 02:15:00
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Junitjej

Din bakgrund är jättesnygg!

2007-08-03 @ 22:37:18
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0