Natti Natti

Så nu har man uppdaterat lite. Känns bra! Jag och Max väntar på framtiden för den ljusnar för varje ag som går. Max har nu blivit provanställd på sitt jobb vilket betyder fast. Detta betyder att vi inom en snar framtid kan köpa oss en lägenhet. Gött. Om jag får fast det drar vi lott om=) Men jag älskar mitt jobb och är lovad till nästa sommar, sen får vi se. Men jag vet att jag kan få arbete på så många ställen förskollärare och grundskollärare behövs. Så jag är inte det minsta orolig. Just nu letar max bil och vi ska ut imorgon och kolla, kommer bli så kul med vår bil. JAg ska även skriva in mig så jag kan börja ta mitt efterlängtade körkort. Så innan detta året är slut kommer det ha hänt mycker vill jag lova. OCh vi är så grymt nära. DEt är allt vi diskuterar nästan och såklart pratar vi om Qingen som är vår egen bäbis...
I like!!!!


Nattisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0