På jobbet!

Kom 10 minuter tidigare så jag kände att jag kunde sätta mig vid datorn och fördrvia tiden istället. Lämnade Qing innan jag kom hit hos mamma och pappa. Han var så trött i morse och har inte suktat något alls efter akita idag vilket känns bra för då är han sig själv igen=) Fixade förhudsgrejset imorse med och han låg så fint. Han litar verkligen på att jag inte kommer att göra honom illa. Det kan ju inte kännas skönt nrä hela förhuden blit fyld med en kyld vätska. Hoppas det blir bra nu. Idag är det brukshundsklubben som gäller och massor med träning. Qing älskar att vara där så han kommer bli nöjd. Sen kommer han sova gott hela natten. Han är så gå. Höll nästan på att somna sittandes i bilen. min lilla stjärna. Känns ibland som jag pratar om mitt eget barn. Men det är han, min egen lilla bebis!!!


Ska nog börja jobba nu..


see you later=)


image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0