pendla

Det är rätt gött att pendla. FÖrr hade jag alltid gångväg till skolan tog typ 3 minter för mig att gå till min grundskola. Så dit sprang man med träningskläder och basketbollen under armen varje morgon. Sen blevd et buss till gymnasiet helt ok, alltid en massa kompisar på bussen. Sen blev det höskolan i malmö tåg och buss i malmö hmm rätt långt men ibland var det skönt at lyssna på musik och bara titta ut i tomma intet. Idag satte jag mig på bussen till jobb, det avr välsigt länge sedan jag gjorde det och det avr riktigt skönt. JAg lyssnade på min ipod och bara njöt och tog det lungt. Det var länge sedan jag kände sånt lugn. Sen gick jag tio mintersgång väg till jobbet och det var riktigt skönt. Så ibland kan pendla var riktigt skönt, det får verkligen en att stanna upp och tänka lite och drömma sig bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0