Pheromone!

Hmm slog upp detta på google och fick fram lite andra bilder än jag tänkt mig. jag köpte pheromone spray idag till min hund(!) Han har lite problem med att vara själv hemma och gnäller och skäller. När man kommer hem ser man att han är stressad, han gillar häller inte att åka bil längre sträckor i sin bur. Men detta sprayet kan hjälpa. Det är nämligen samma ämnen som tiken utsöndrar till sina valpar och gör valparna lugna. Ett well being and calming spray med andra ord. De sa på djursjukhuset att det fungerade för dem flesta men inte för vissa. Jag är redo att testa för jag vill att han ska vara lugn i dessa situationer. Ska prova det till helgen när vi ska åka till maxs pappa. Det är en halvtimmes färd ungefär. vi får se hur det blir jag tror det kommer gå skitbra. Nu är det verkligen natti natti!!


Jåbbe imorron!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jaa men eller hur, klänningen var ju gräslig. och vet du vilken kategori den låg under? Dates,, man baaah stackars killen. haha :)

2007-08-02 @ 00:18:00
URL: http://thatisme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0