Qingen

Min fina vovve. Ligger i sängen nu så jag inte kan bädda den. Men det gör inget. Han är inte riktigt frisk. Har fortfarande lite förhudskatarr och nu har han fått ögoninflamation också. Ögonen klibbar och jag får ge honom salva mogron och kväll i ögonen. Min fina kille. När jag vaknade var ena ögat helt igen bommat, det ögat som var frikst innan. Så jag la en stor klick salva i ögat och så duktig han är sitter hel stilla och bara låter mig göra det. Det var mamma som gick till vetrinären med honom i veckan eftersom jag var på mallorca. Så nu ska snoppen sprutar och ögat ska droppas. Min fina kille. Tänkte bjuda på lite bidler nu ska bara förminska dem för de är grymt stora...


Lyssnar på Robyn och fixa med det mesta på nätet och vid skrivbordet....


soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0