Solen

Vaknade vid 9 när klockan ringde. Å vad skönt med lite sovmorgon. Jag och max låg och drog oss till halv tio. Sen var vi tvungna att gå upp. Maxs pappa kom och nu ör de och kolla på en bil till max. Hoppas verkligen att max gillar det för den är så fin tycker jag. Jag kom precis in med Qing från morgonrundan och ska snart inta duschen. Sen ska jag packa alla grejor vi ska ha med till maxs pappa för vi ska sova där inatt på altanen med qingen. Maxs lillebror är allergisk mot pälsdjur så vi får sova på altanen vilket vi gjort innan och det är inga problem. Som tur är är qing en allergihund och han reagerar knappt på honom inte om man jämför med andra hundar. Solen skiner som aldrig förr så bikinin ska med, då kan jag träna Qing i bikini. NICE! Om en vecka ligger jag på mallorca och solar. Nedräkningen har börjat. jepp... Fan vad skönt att solen skiner.


Puss i hagen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0