Trött!

Puh! Idag har jag verkligen varit trött är det fortfarande. Efter jobbet idag klockan 13 kom max och hämtade mig vi körde ut och kollade på möbler på härliga hem och ekeby möbelaffär. Med tanke på att vi ska inreda ett vardagsrumm, ett kök, en inglasad balkon, och en hall så är det mycket möbler som måste köpas. Och vi vill itne bara köpa första bästa på ikea. UTan vi vill kolla runder och se vad som finns. Men det verkar som vi är överänns om vilken träslag som ska råda i vardagsrummet - valnöt. Men det är så mycket annat som ska köpas. Allt til datorrummet har vi nästan och till sängkammaren. Vi ska även köpa två platt-tv åå det blir en massa. Men som turär så får jag och max två löner till innan vi ska flytta. Så det kommer nog gå vägen. ååå det är så underbat att bara planera och diskutera hur vi vill ha det. Och vi verkar vara väldigt överräns...men det är så det ska vara ju=)


Nu ska jag snart gå och göra mig redo för sängen för mina ögon svider av trötthet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0