Ur barnamun

Idag på jobbet. Jag kom till jobbet och upptäckte att man hade slutfört vår omändring av möbler innan jag kom till jobbet, Gött tänkte jag. Upptäckte att det var några barn i sinnesrummet som nu mest bestod av kuddar och annat mysigt. En liten kille satt och lutade sig på en kudde och tittade på mig och sa:

Kom här jenny och lägg dig, det är så mjuk och skönt här.
Då svara jag att jag satt rätt bra där jag sätt (eftersom jag omöjligt skulle få plats på den lilla platsen som han ville att jag skulle lägga mig på)
Då tittade han på mig och log lite men jag vill att du ska ligga här för det är så mysigt.


hmmm! det ska börjas i tid med raggningen!!! De är för goa...

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad sött! Natti, natti!

2007-08-30 @ 23:24:49
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0