2007, året som gått

Aldrig gjort förut: Gjort av med nära 700 000 på en sekund
Nyårslöften: att inte ha några, gick rätt bra
Död: Ingen i min närhet 
Land: Spanien två gånger om
Lärdom: The secret
Framgång: Utbildad förskolärare, och lärare och fast arbete som förskollärare
Skada: Värsta mygg och bromsbett på foten
Köp: Lägenheten
Slöseri: Köpt för mycket godis choklad, chips och skit men som är så gott
Glädje: Tävlingarna med Qing, förlovning med Max
Jul: Med Familjen och sen träffade jag max på kvällen.
Program: Öh
Önskan: Vinna hemmatävlingen med Qing, vilket vi gjorde
Födelsedag: Precis hemkommen från spanien
Må bra: Började träna stenhårt.
Kändis: hmm, men hur som helst så är Måns bäst eller ja snyggast
Saknad: alla mina vänner som bestämmt sig för att plugga långt från mig
Människa: Nej HUND

Kommentarer
Postat av: Camilla

Svar: Ja, det är verkligen många tankar som snurrar. Den som snurrar mest är vad det är för litet pyre som finns i magen. Är så nyfiken. =) Ja, när ett barn blir till är verkligen ett mirakel. Helt ofattbart. =) *kram kram*

2007-12-19 @ 20:42:54
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0