jag lever

Ja! Jag lever, men det kan ju diskuteras. Jag är helt slut, att renovera tar på krafterna och tydligen även på utseendet. INom loppet av en vecka har jag fått en del mindre smickrande komplimanger:

På tempel i jackkön:
R (en kille jag gått i samma klass sen jag gick i 1.an)
R: fan vad tjock du blivit
Jag: Va! så säger man inte till en tjej.
R jag vet men jag har alltid velat säga det.

       (tack tack)

Igår stod jag och sandra och tapetserade och då fällde hon dessa kommentarer
S: Fan vad sliten du ser ut!
S: Ditt hår är ju överallt
S: Shit vilken utväxt du redan har

(jag tackar och tar emot)

Så nu ska den tjocke, slitna och hårfule jenny snygga till sig och träffa sina kolleger istan för att supa mig sönder och samman. ja, och imorron står jag utanför bauhaus när de öppnar...

PS Jag är egentligen grymtsnygg...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e skit het baby>3

2007-12-08 @ 11:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0