återigen!

Sitter här igen och väntar på att max ska komme hem. Är lite småtrött men det är ingen idde att vila eftersom jag örjar jobba 6 imorron, gött! Sen slutar jag två. Sen bär det antagligen av till systembolaget för lite lördagsshopping. Grillkväll hemma hos Soffe med ett glatt gäng tjejer. Blir antagligen singstar och massa ricka. Bara vi tjjer och snacka och bara njuta av dagen. Qing ska följa med och Akita med så de kommer att underhålla varandra. De gillar verkligen varandra, Qing gillar henne lite för mycket och försöker få till det varje gång, men inte som vanliga hundar uten mer förspelsaktigt. hahah han är gooo han. Plattade precis mitt hår och blir så glad varje gång för plattången är verkligen bra. Var och hämtade dt nya linsskyddet idag till vår digitala systemkamera. Så nu är den redo att följa med på nya äventyr. Blir dock en av våra andra digitalkamror som får följa med på lördag. Känner inte att jag är pålitlig nog att ha den med på en spritlördag=) Men hur som helt har satt på linsskyddet och ska se om max märker det när han kommer hem. Har fixat acetton nu såjag kan ta av mig resten av akryllnaglarna. Vill egentligen inte men måste låte naglarna vila och ska ha lite färgglaatt nagelack istället. Nu när sommaren är här=)

Ska återgå till städandet innan max kommer hem så han blir glad över hur fint jag gjort. Annars gör han det och det tycker jag är onödigt när jag varit hemma tidigare än honom. Kan vi mysa istället=) Ska även träna Qing lite.



untill next time♥
                                         image22                  

Kommentarer
Postat av: shoegal

fin pudel du har : ) aaw.

2007-07-19 @ 20:30:29
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0