borde ta tag i detta

Ja, nu har jag ju skaffat mig n blogg och då borde man skriva lite. Specillet nu när det regnar som fan hela tiden ok, det regnade inte hela tiden igår. Men jag känner mig inte dirket hemma här än. Många har så fin blogg medan min ser helt vanlig ut. Få klura på det sen! Idag ahr det varit en lugn dag, jobbade 9-15 och sen träffade jag min brorson och mamma och pappa. Vi gick till vetrinärenoch Qing fick sin vaccinering. Kom hem och var helt sluta satte mig i soffan och slumrade lite. Nu sitter jag här och Max letar efter sitt linskydd till systemkameran som jag slarvade bort i fyllan och villan i lördags. Nä så farligt avr det inte, värre är det att vi inte hittar det. Jag fattar ine vart det är. men vi ska köpa ett nytt. Måste ju ha det annars kan man ju inte ta med kameran någonstans utan att repa linsen.

Om det inte regnar nu så ska jag Qing och max ut och träne med Qingen. Max ska mest titta på och jag ska träna de sakerna jag tränade igår. Helt sugen på att träna Qing inför lydnadsklass 2...

Ska försöka fixa lite här nu och komma in i bloggandet lite mer. Ska även säga upp mitt lunarkonto och starta ett nytt. jepp jepp. Ja vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0