halsont

Trodde att det var på väg att bli bättre men icke sa nicke. Nu ahr jag mer ont i halsen än jag haft innan. Och jag ska jobba imorron. bläää. Men det är inte så länge så jag kan nog klara mig. Måste jobba imorron om jag ska kunna ut och shoppa på lördag och sen festa lite på festivalen. För det är minsann festival i helsingborg nu. Stort jippo. Jag och sandra gick ner där innan med vovvarna. Vilka tåliga vovvar man har egentligen. Qing brydde sig inte om alla ljud (trummor, massa med musik och folk som klappade). Känns bra att man kommit så långt när det gäller det, för ett år sedan hade han kuppit fram med svansen lågt buren. Men skam den som ger sig, jag vet att han kan klara allt. Vi lämnade våra hundar hos min mamma och pappa och sen åt vi lite mat på max. Vi tänkte prova något på stan men vi pallade inte leta och vi båda gillar max så då blev det max. Vet inte hur det bli på lördag. Jag och max ska shoppa på förmiddagen och ner och kolla istan på eftermiddagen iallafall. Sen är det fester som gäller. Har försökt att få tag på soffe men hon svarar inte, ska försöka igen senare. Men antagligen är det fest någonstans med soffe och klaudia, men är även bjuden till sandras förfest med fest på annat ställe. Eftersom det verkade som det skulle ett helt gäng dit soffe skulle så känns det så¨å trångt men jag vill gärna dit och träffa henne och klaudia så klart. Men jag ska även till sandra på förfest och sen på den andra festen. Ja, hur som helst blir det stan sen och jag hoppas verkligen att min hals mår bättre än detta. Annars får jag supa bort det och det slutar ju alltid så bra... Hes hals... Jag får fan se hur det blir...  Idag har jag inte gjort mycker här hemma. Legat med Qingen och myst lite, han är så mycig på nätterna han vill verkligen ligga när och när jag flyttar honom så flyttar han tillbaka sig till mig och fäljer efer mig när jag flyttar mig. supermysig, synd bara att jag får ligga i springan men det gör inget för jag har mina underbara killar bredvid mig - Qing och Max....

Lovely♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0