Kvällning

Nu bärjar det bli lite kväller. Jag ska hämta lite cola till mig och max sen sak vi mysa lite i soffan innan det är dags för sängen. Imorgon börjar jag inte jobba förrän 11.15 nice. Ska ändå upp i tid och fixa lite här hemma, tävtta lite ut med Qing i skogen så han kan vara lugn när han ska vara lugn sen när han ska vara sjlv till max slutar klockan två. Han gillar inte att vara själv men nu börjar hårdträningen med det för han måste klara det. Tror jag och max ska hälsa på mamma och pappa imorgon när vi ska lämna Qing för jag börjar 6 på tisdag och sen åker jag sandra och åsa till ullared för att göra ge-kås. Är verkligen på shoppinghumör-. Var där i och för sig för en månad sen men det finns alltid nått man kan köpa. Massa inredning all jag bara älskar det, ska fylla den andra flyttkartongen när jag kommit hem därifrån. Nice....

Nä cola var det va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0