listan

HAR DU . . .

FOLKÖL I KYLEN: nope, i vår kyl finns bara stark alkohol

NÅGOT HUSDJUR:. Ja! Min fina Qing
NÅGON FAVORITRÄTT: Hawaii
NÅGON FLICK/POJKVÄN: Sambo, fästman
PUDER PÅ DIG: nope.
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: oja! Massor. Fin lägenhet och körkort.
EN LEVANDE TRO: På mig själv
NÅGON SJUKDOM: Nä, och lycklig är jag för det.
GYMKORT: Ja
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: nä, har inte haft sen jag träffade Max
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: Nä. 
NÅGON FAVORITLÅT: Ja
OM JA; För kärlekens skull
DUSCHAT IDAG: nej
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Ja! 
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Ja!
NÅGRA MVG: Ja!
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Ja! det ha jag!
TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: Oja!
NÅGOT BEROENDE: Brukshundsklubben
FIKAT IDAG: jadå! Nam nam
NÅGOT FAVORITMÄRKE: Stravagansa, Allt passa mig där!
NAGELLACK: Akryllnaglar
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: ja, polen för tillfället och snart en som gifter sig i chicago

 

VEM..


AVSKYR DU: kanske någon
DELAR DU MEST MINNEN MED: med mina kompisar men även med max
LÄNGTAR DU MEST EFTER: Mallorca (27 dagar) en fin lägenhet
STÖR DU DIG PÅ: åå ibland stör man sig på alla=)
GOSAR DU MED:.Med Qing och med max
LAGAR MAT: inte jag, inte max, maten är alltid klar
DISKAR: nä,. Har inte gjort det på länge. Diskmaksin

STÄDAR DITT RUM: Jag och max hjälps åt
TROR ATT DEN ÄR NÅGON: Alla hoppas ja.


VILKEN..

TIDNING LÄSER DU:  Helsingborgs dagblad och alla skvaller tidingar från allers
BUSS ÅKER DU OFTAST: 2:an
FRISYR HAR DU: blond och uppklippt här och där. I like
DAG FYLLER DU ÅR: 29 Juni
ÅRSTID FÖREDRAR DU: Sommar och Vår
STAD ÄR DU UPPVÄXT I:  Helsingborg

 

VAD..


GÖR DU NU: skriver och kollar på TV
GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: Jag källsorterar och försäker att släcka lamprona efter mig!
GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA:.det vet jag inte
VILL DU ARBETA MED: Med barn, vilket jag redan gör.

ÄR ROLIGAST JUST NU: min pudel Qing, alltid lika busig och glad
HAR DU PÅ DIG NU: ett par aprikosa mysbrallor och ett vitt linne
HAR DU FÖR SMINK: en massa, allt som gör mig extra snygg
ÄGER DU FÖR SKOR:  eha många par favoriterna just nu är ett par blåa med en guld kungakrona från trampolin
HAR DU FÖR STORLEK I SKOR: har haft 38 men har nu 39
LÄSER DU FÖR BOK: Med sikte på tian (lydnadsbok) sista boen jag läste var, det ska bli ett sant nöje att öda dig
SKA DU GÖRA NU: ska nog ut med hunden och njuta av att solen faktiskt skiner
HUR SKA DIN DRÖMKILLE/TJEJ VARA/SE UT: Som Max, helt klart


KALLT UTE?:
nja, börjar bli varmt nu för solen skiner
IDROTTAR DU? Jepp! På gymmet
ELITNIVÅ?:  nä!
SISTA DU ÅT?: Sportlunch
HAR DU EN GITARR?: nä men pappa har hur många som helst
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA?: Franska Rivieran älskar jag
MARIO ELLER SONIC?: Mario
HAR DU BRA HÖRSEL?: när jag vill=)
TYCKER DU OM SÅNT HÄR?: Helt ok
HAR DU NÅGRA TRUMMOR?: nä, men brorsan har
TITTAR DU MYCKET PÅ TV?: har knappt tid med det
NÄR SPYDDE DU SIST?: det var innan vi åkte till Spanien, i juni någon gång
VARFÖR?: jag var lite stressad just då
SENAST SPELADE DATASPEL?: väldigt längesedan
HAR DU NÅGON PIERCING?:
navlen, bröstvårtan och tragus
HAR DU NÅGON TATUERING?: en på vänstra handleden, ett annorlunda kinesiskttecken om betyder kung
ÄR DU RIK?: Jag klarar mig grymt bra
TYCKER DU OM INDIEPOPARE?: jag gillar alla människor, inte typer av människor
ÄR DU ARBETARKLASS?: helt klart
HAR DU BRA BETYG? : Jag gick ut högskolan med bra betyg
VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG?: högskolebetyget var det högsta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0