Mögel

Har varit på jobb idag slutade redan halv re så det avr gött. Max kom och hämtade mig och sen hämtade vi Qing hemma hos min mamma och pappa. Kom hem och käkade lite mat från pastamannen, lite starkt för mig men jag rä så jäkla känslig mot stark mat. Tog en sandwichglass som efterrätt och planerar att äta en till snart=) Låg lite i sängen med doggen och kollade på Jay-z på canal +. Han är rätt grym han. Nu är det max tur att ligga i sängen och vila lite. Han är helt slut, börjar arbeta 6 på morgonen men som tur är så gillar han sitt jobb.

Har blivit lite prickig i huvudet antagligen på grund av mögel, känns inte rba. Fcik det även när jag givk på den gamla lärarhögskolan. För den var helt igen möglad. Nu ska jag snart borsat igenom Qing och sen är det dax för brukshundklubben...


♥have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0