ordning

Åh, har piggnat till nu efter gårdagens bravader. Blev väldigt lyckat! Först var jag hemma hos sandra och vi drack lite av varje och delade en pizza. Sen försökte vi få tag på en taxi och när vi väl fick en så kom sandra på att akita måste kissa, vilket resultrade i att taxing körde igen. Så vi återupptog jakten och till sist fick vi en. Glada i hogen anlände vi till jens place. Trevlig folk och påväg till stan tappade man bort alla. Jag och klaudia sprang rundor som galninger men till sist var vi återförenade i ett glatt gäng. VI stod på borden och dansade vilket var ett bra val eftersom marken var ett enda lerberg. Mina stilettoes fastnade flertalgånger och sögs ner i marken vilket gjorde att jag blev lersmutsig på hela foten men sktisamma för vi var ett glatt gäng. Helt plötsligt dök e-type upp på scenen och drog av några ellåtar till alla fulla ungdommars stora förtjusning. Ja det var en lyckad kväll fast att man saknade närvaron av vissa kompisar men shit happens. Jag var glad och fick åka svindyr taxi hem direkt in i jacuzzin för att tvätta mina svarta fötter. Sängen var lagom varm och sällskapet det bästa. Jag somande som en stock och vakande av att max klocka ringde. Han skulle jobb, min fina workingant... Nu ska jag städa, duscha, ringa mamma och be dem lämna qing till mig oxh sen ska jag käka pizza med sandra och storätaren akita...

Ja dagen forstätter...


partyparty...

            


                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0