på Jobbet

Sitter på jobbet nur och har en halvtimmes paus. Behövs. Inte så mycket barn men några som behöver lite mer uppmärksamhet och många småbarn. Eftersom jag är själv från avdelningen så frågar alla mig vart allt är och hur allt brukar göras. Lite jobbigt kanske, jag blir helt slut. Så fint väder idag, vilket resulterat i att vi varit ute och ska ut efter pausen igen. Så skönt att glida omkring i linne och shorts. MMmm blir brun och fin. Lämnade Qingen i morse hos mamma och pappa och ska inte hämta honom från imorgon. Så det blir bara jag ikväll för max åke till sin pappa och ska sova där över natten. Rätt skönt men jag kommer sakna dem båda väldigt mycket.

Igår var det fint väder och jag passade på att sola. Var även på brukshundklubben och tränade med Qingen. Gcik bra. Apporteringen fungerade perfekt har den inte gjort innan så fort jag skickat honom efter apportbocken har han tagit den och stolt sprungit runder med den. men igår kom han in i position. perfekt. Sen var det wieselgrensparken  med Sandra, Soffe och klaudia som gällde. Jag och sandra grillade lite och försökte vispa till grädden som vi skulle ha till kladdkakan. Hmm gick sådär, vi kom fram till att grädde nog är godast när den bara är lite luftad. För vem pallar vispa och vispa. Sen kom även micke dit och pratade om livet i sig. men trevligt var det och lite vin till det.


Nu ska jag surfa runder och ta det lungt resten av rasten, sen är det ut i solskenet igen och njuta=)

Have a Nice day♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0