skanör-falsterbo

Den 8 Juni i år hade jag och min max varit tillsammans i 6år. Vi båda var nu färdigutbildade, jag till lärare och max till civilekonom. När vi blev tillsammans så sa vi att om vi håller ihop efter att vi pluggat färdigt så förlovar vi oss. Så sagt och gjort. Max tog även sin examen på samma dag plus att maxs kusin tog studenten. Så vi hade att göra den dagen. Men runt ett, två tiden befann vi oss på stranden där vi blev tillsammans 6 år tidigare. Med Qing mellan oss byte vi ringar och for efter det till en camping i falsterbo där vi hade hyrt en stuga över helgen. Ingen annan en jag och max och soffe visste att vi skulle förlova oss. Resten av våra familjer och vänner fick läsa det i helsingborgsdagblad. Alla blev självklart jätteglada, många har trott att det skulle hända under en av våra resor men vi har väntat.  Helgen i faslterbo var helt underbar. Jag, Max oxh QIng. Solen sken oavbruttet och det kändes som vi var utomlands. Stranden var så himla fin, helt vit och vattnet var varmt och långgrundt. Jag bjuder på lite bilder från vår underbara dag/helg.

           

Kommentarer
Postat av: madde

romantiskt :)

2007-08-02 @ 20:07:08
URL: http://nattensskapare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0