stavfel!

Jisses med stavfel. Överallt! Hmmm kan knappt tro att jag är lärare. Jaja! Har precis kommit in med Qingen så nu är han rastad och god. Ska snart inta sängen med min baby, ska upp tidigt och cykla till jobbet. Så skönt att sluta tidigt, funderar på att raka qings nos, tassar, mage och svansrot, bada, föna och klippa honom. Han behöver en total makeover, lite mer sommrig frisyr. Men det tar ju sin tid och jag vet inte om jag orkar det efter att jag gått upp 5 Men jag måste få det gjort innan helgen är slut. Ä så störd för jag hittar inte hans fästinghalsband och han kommer behöva det om jag badar honom för då försvinner giftet som sitter i pälsen. Vill helst inte köpa ett nytt eftersom det då är fullt med gift. jaja få leta imorgon. Ska sminka av mig och dricka lite cola. gotta love it!


Natti natti


       ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0