Väla!

Snart ska jag inta speglen och måla till ansiktet lite, sen bär det av till väla, för lite tröstshopping. Regnar ute. Inte helt otippat. Var ute med Qing innan och vi blev dyngsura. Regnade verkligen mycket. Men det skiter jag i idag. För jag ska inte göra mycket. Bara shoppa och lata mig. Ska nog ta hand om lite tvätt och träna Qing om vädret kan hålla upp i en kvart eller så. Allt jag behöver. Qing ligger och gosar med sin nalle. Vilket betyder att han biter i den och suger på den och trampar med tassarna som om han mjölkar. Han gör det när han är lite småtrött men aldrig på natten och han vill helst vara ifred när han gör detta, man ska inte klappa honom för då går han där ifrån med nallen i munnen.

           
Qing och Rune                    Qing som valpis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0