Helgen

Helgen har varit skön och en massa promenader i skogen har gjort susen. Igår var jag, Qing och Qings tjej Akita med matte Sandra i bruceskog och busade i över två timmar. Jätteskönt för hundarna och de skötte sig väl och sprang runder en massa till Qings stora förtjusning. Hem lite snabbt och pausa sen hem till sandra igen och käka pizza och dricka vin mmm det satt så gott, när jag käkat upp pizzan insåg jag att jag inte gjort det genom att tvinga mig själv utan för att jag var grym thungrig. Det var så nice=) Sen kollade vi på tv och jag återvände hem lagom till max slutat jobba. Vaknade idag och stack till väla, mest för att kolla på vår soffa och fåtölj på bolagret och på vårt kök på ikea och massa annat... mmm snart snart snart snart. Denna vecka kommer bjuda på något riktigt fint, kanske en nyckel till min och max lägenhet... Hade suttit fint. 

Kom preis hem från en runda i Bruceskog med Qing, mamma och pappa och mormor och morfar. Hela släkten är ute och promenerar. Qing blev nöjd och vilar upp sig lite nu. Jag ska sätta igång med tvättning och städning och ska även bada, föna, klippa Qing. ska nog raka tassar och nos också. Var inte alls länge sedan jag badade honom, men jag tycker nog att det är dags igen så inte pälsen hinner bli så lång igen. Ja, jag antar att det är dags att sätta igång så jag är klar när max slutar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0