Bra!

Träningen gick bra med Qingen, han börjar fatta hur rutan går till och letar nu efter konerna istället för tasstargeten, vilket känns som ett bra steg på vägen. Fritt följ går bra men han verkade var lite okoncentrerad under det momentet men annars brukar det gå skitbra, fick ju en 10 på hematävlningen=) (skryt) Fjärrdirigeringen går bra men han har svårt med sitt från ligg men snart sitter det med. Apportering sitter som en smäck han tror det är någon belöning mitt i allt vilket är jättebra. Inkallning med ställande bli bara bättre och bättre. NICE! SKa tävla med honom i år så jag kan bli helsingborgs brukshundklubbs bästa lydnadns hund. Än så länge ligger vi etta på barometern, men jag vet att tvåan, Camilla med Yran är lika sugen som jag (om det är möjligt) Men hon ärmed i Puckopakten och då känns det ok...

Qing käkar grisöra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0