Doggen

Lille Qing ligger och sover nu medan jag fixar rummet. Sen ska vi ut till stranden och låta honom jaga havet och jag ska även passa på att träna honom lite. Imorgon är det tävling på klubben, lydnadstävling (som jag och Qing vann i Maj) Jag och Qing ska dock inta vara med så de tävlande kan vara lugna=)  Men jag ska vara ett stöd till svärmor som ska tävla med Zamba och jag ska ska även stötta Camilla med Yran. SEn ska jag visa poängen i lydnadsklass elit. Det är sjukt att se vad hundarna kan där, hmm en dag komemr jag och Qing att vara där med och sen kan vi kalla och lydnadschampion mmm det låter bra det. Sen blir det agilitychampion (det finns hopp) Kanske någon fine looking tik vill mysa till det med Qingen sen när han har så fina meriter? Vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0