kämpat

Nu har jag kämpat lite för att få ihop en lite nyare sida och jag måste säga att jag är imponerad över mig själv. Fixar och donar=) Qingen har slocknat för länge sedan, jag behöver också sova men max kommer snart hem och jag vill pussas lite med honom innan jag somnar.

Qingen var okej idag på lydnadsträningen. Han verkade inte riktigt på G, kan vara för att jag har hur mycket kläder på mig som helst och ser inte honom när vi går i fritt följ. Får frysa de minuterna jag går det med honom så att det kan bli perfekt. Fick lite tips på hur jags kulle träna så imorgon efter jag träffat heidi så ska jag ut och träna med honom. Rutan funkar men han har inte koll på att han ska vara i mitten av rutan, men hur lätt är det. Fjärrdirigeringen gick jättebra och fick lite tips på hur jag skulle träna det. Gör det imorgon med=) Sen var det bus för hundarna. Idag hade jag tagit på Qing sin reflexväst så jag kunde se honom i mörkret. Qing, Zamba, Yran och Disney vilket härligt gäng, de fick springa av sig efteråt och det gillade Qing...

Nu måste jag borsta tänderna och smina av mig så jag inte somnar under dagen på mitt underbara jobb!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0