Körkort

Just nu håller jag på att ta mitt körkort och det går rätt bra med teorin men med körningen går det sådär. Usch ve och fasa. Har ångest inför nästa körlektion och efter tisdagens fiasko så var jag knäckt men min shiny knight räddade mig innan jag nådde botten, då stod han i dörrhållet och tittade på mig och log... Nu ahr vi gått igenom hur man bromsar för tydligen så har jag problem med det eftersom bilhelvetet kör fortare när jag bromsar, hel ologiskt men jag får väl lära mig leva med det. Fågade Max ifall han ville bli min privata chaufför, lite som det är nu, men han var inte sugen och cykla när det är kallt och halt är ingen hit så efter ett långt övervägade har jag bestämt mig för att ge allt och ta det där jä'vla kortet så jag kan vara vuxen och köra och veckohandla...

Har egentligenh aldrig velat vara vuxen och inte barn heler för den delen... Jag vill vara inbetween...
you know Britney.. I´m not a girl not yet a woman... But i need a drviereslicens... mattafaaakkkor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0