Sängen

Nu är det sängen men först ska jag presentera mitt stora problem...

En trummspelande skitunge:

Idag när jag steg på bussen så hoppade det på en tonårskille på en busshållsplats längre fram. Han satte sig och började dirket trumma på sina lår och stampa med fötterna. Å helt plötsligt kommer jag på att jag upplevt samma sak en gång innan med samma ungjävel. Han trummar som en besatt och ju mer han höll på desto mer bubblade det i mig. Till sist vände jag mig och och gav honom det ondaögat. Han slutade ett tag men började igen.

När jag senare på dagen tar bussen igen så stiger denna unge på igen med sina kompisar och de prata högt och han verka ju helt speedad. Och han börjar trumma. ååå sen hoppar han av på en busshålssplats nära ett hus som jag gått förbi några gånger och hört trummer och tänkt stackars familj... kan tänka mig att han bor där...

jävlen förföljer mig med sitt trummande... Det är ännu störigare att han har snyggare hår än mig... det gillar inte jag så jag klipper av mitt hår på fredag. cutcut

Kommentarer
Postat av: Anna Rosendahl

tack :)

2007-10-15 @ 22:12:14
URL: http://www.Cupoftea.blogg.se
Postat av: lisa

Haha, stackare!

2007-10-15 @ 22:28:27
URL: http://lisagood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0