Ännu en kväll...

Nu sitter jag här ännu en kväll och väntar på att Max ska komma hem. Ska snart ut med Qingen igen och borsta tänderna och allt sånt. Planerar att vakna pigg imorron fast att jag egentligen hoopas på en fökyldning för jag behöver en liten puas. Men jag tror aldrig jag kommer bli förkyld igen. Har jag inte blivit det av att torka alla dessa näsor på jobb och alla nysattaker som spridits över mig lite då och då och hostningar som spridit sig ja gud vet vart. Har jag klarat mig från det kommer jag nog klara mig resten också. Men en riktig råförkyldning hade suttit bra. 

Idag ahr det avrit en sådan underbar dag på jobbet och man tackar dessa makter att man slutade 12:30. Som värst ahde jag två galskrikande, gråtadne barn i famnen medan jag sjöng med till trasan och banarn, sen fanns det andra bar som grät, någon kedjereaktion typ, plus inskolningar. En annan unge trängde sig ut på balkongen så där stod han och pratade för sig själv. Men efter maten när barnen var i säng kunde vi i personalen prata lite med varandra. Ibland blir det mycket även på en förskola för 1-3 åringar.  Cred till oss...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0