Bloggpaus

Tog en paus eftersom jag knappt haft tid med att sitta vid datorn. Har annat att göra. QIng tar sin tid och jobbet, körskolan och allt annat. Träning men framför allt tar Qing tid. Har fåt hör att han är i en psykiskkönsmognad och det förklarar han beteende. Jesus jag trodde det var förbi, att vis kulle slippa att ha flera konflikter om vem som bestämmer och avd som är tillåtet och inte. Men jag kämpar på med honom. Ska verkligen ta upp träningen nästa vecka inom lydnaden. Just nu så tränar vi agility och det är grymt kul och jag vet att vi kommer avra gryma så fort jag och Qing lär oss att samarbeta vilket vi är på god väg att göra, det går framåt. Imorron är det åstorp som gäller och agiility klubbtävling. fatta vad kul. Båd ehopp och agility klass ksa anmäla mig till så många starter som möjligt så kanske jag kan få ihop det på sista=)



Jag och Qing äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0