PUCKO

Pudel och Collie pakten...

där får bara puckon var med och man måste ha en pudel eller en collie...

Haha! Tur att humorn är med när det går åt helvete...

tandborstning och myggbtsklining står på schemat och så klart ska jag passa på at pussa max nu när han slutar. Snart helg och å vad jag längtat efter denna helg. Förra helgen var ju somd en var. Sofiero med hundutställning och festade och tidiga morgnar. Ingen rba kombination, var fortfarande berusad när jag gömde mig för räddningshundarna på uppvisningen på sofiero. Shit ja. Men men vad gör man inte för att få festa med dem man älskar allra mest=) Haha


Kära pucko medlemmar, jenny har tänkt byta ras, tankte köra basenji eller chihuahua....

känns som det börjar gå överstyr... sådan matte sådan hund...

image29

Medelmmar i PUCKO pakten... Yran och Qing

Kommentarer
Postat av: .Cecilia.

Jag har en collie...fast hon är trefärgad!

2007-09-14 @ 17:19:28
URL: http://thececilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0