Qingen badabingen

Idag måste jag träna lite med Qingen så vi komemr någonstans med lydnadsklass 2. Tänkte gör det på promenaden med Akite och sen lite ikväll innan jag lämnar honom hos mamma och pappa. Imorron blir det en jobbig dag. Jobabr från 9.16 sen är det personalmöte mellan 16-19 sen efter det väntar någon på mig utanför med hunden i bilen och kör mig direkt till klubben så jag kan köra lite agility och lydnad med honom.. Måndagen kommer gå i ett naffs och jag kommer avra helt slut nä jag kommer hem. Jiippii jag älskar sånna dagar, när det är massor att göra... För då slappar man inte tilld et och önskar att man gjorde något annat...


TVÄTTEN!!!

image82
Snygga (läs berusade) tjejer hos andreas... Med justin i bakgrunden eller vad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0