Röd markering

Idag kom det en ergonom till jobbet. Skulle kolla ifall vi arbetade argonomikt med alla våra småttingar. Hmmm hon tyckte vi gjorde vårt bästa men det skulle krävas lite mer bord och andra underlättande möbler för oss för att det ska bli lättare att klä på barnen och så vidare. MJen eftersom vi har en sån lång prson i personalen så tyckte hon att vår arbetsplats borde rödmarkeras, alltså att det ska åtgärdas fort. I´m the freak... Det är jag som är den långa i personalen och hon följde varje steg jag tog.  Men jag är medveten om min längd och vilka påfräsningar det är på min rygg. Så jag lyfter inte lika mycket som innan. Jag utnyttjar barnen så mycket som jag kan...


Ja, jag står för röd markeringen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0