smaller thing

Å ser en massa pittbulls runt om i stan och där jag bor. Jag har något empt pittbulls. De är skrämmande med en historia som inte talar för dem. Jag blir speciellt rädd för dem när det är en "Cool" kille som går runt med dem och tycker att de är så gryma. Newsflash !!! You must have a pitbull to make up for a smaller thing.  Mes!!!


Are you man enough to own a poodle?

Tänkte precis lägga upp en bild på två pittbullar i en figth men pallade inte med det. Fy fan! så sjukt och hjärtlöst. Ikväll är Qing hos mamma och pappa annars hade jag lagt mig bredvid honom och bara myst med honom och bara känna ett rent samveta att han har det så bra... å min fina Qing

image63


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0