Söndags tankar...

 Idag är det söndag och jag brukar inte gilla söndagar men har bestämmt mig för att ändra på det. Gårdagen var väldigt lyckad med vin på Gyllene prag och sen tivoli. Har inte varit där på hur länge som helst men det var 25 kronor både i inträde och i baren. Massa goda drinkar och lite bra musik. Jag blev dock trött på det efter ett tag och ville hem till min säng, qing och max.



Jag vill att något ska hända. Mycket håller på att hända men det känns konstigt, jag vet inte. Kom verkligen in iett tankesvep... Hmmm hur många gånger ska man bli besviken? Hur många gånger ska man behöva längta och hoppas på att allt ska vara annorlunda fast att det aldrig varit det. Allt hänger på mig och hur jag än gör så blir det inte bra. Skit samma.. Jag är van...



Har kollat på film med sandra och drucjit massa smothies. Hur gott som helst och hur mysigt som helst... I ilke! Nu väntar jag bara på att Max ska komma hem så jag kan få kramas med honom och somna med honom och Qing vid mina sidor.. That´s what it´s all about...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0