Doktorn

Idag ska jag till doktorn igen och ta av mig byxorna, inga problem idag valde jag ett par trosor med chillifrukter i olika färger och texten HOT STUFF. så no more gitarrtrosor. Ska återigen ta stick i armen, gillar inte det och mascaran kommer rinna har därför bestämmt att jag förtjänar lite godis och kankse nått fint på gina eller hm. Egentligen en dålig ursäkt.

När jag kommer hem står städning på schemat och inget mer, gud så skönt. ska bara städa och städa och fixa och dona och detta till tonerna av britnet spears, den bästa städmusiken och självklart no u hang up och chris brown.

nu återgår jag till mitt jobb...

Kommentarer
Postat av: Paran

Hahahah yyeyy!! vad glad ja blir!! D::D:D

2008-04-09 @ 12:56:43
URL: http://parans.blogg.se
Postat av: Hallonguld

Tack för din kommentar. ja det är rätt ;)

2008-04-09 @ 14:30:15
URL: http://hallonguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0