godmorgon

Solen skiner idag så det kommer bli en underbar dag. Ska snart bege mig till billesholm och till farfar. Ska ta med Qing och träna lite med honom på grönområdena. Sen bär det av till mamochpaps gamla lägenhet för lite rensning av mina saker. Och sen en fika i det nya huset! Kommer bli en bra dag!

Ska hoppa på Max i sängen innan jag sticker, han har blivit en riktig sjusovare=)

Snart kickar värktabletterna in och då är jag fit for fight igen!

Innan tyckte jag att söndagar var tråkiga men de måste ju vara de skönaste dagarna. Man kan göra allt som man inte vill göra i veckan och man kan slappa och nu när vädret tillåter kan man vara ute hela dagen..

Ojoj klockan den går!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0