Läger

Ja, nu är jag här igen och skriver lite fort har nämligen lite att göra. Åker på läger imorron med Qingen. Ett lydnadsläger från torsdag till söndag. Så jag och Camilla kör i ottan och hoppas på att hitta rätt. Fegen (dit vi ska) ligger 2 mil från Ullared så jag lär hitta dit.

Har blrjar packa lite och det som står på bordet är en Bag-in-Box (obligatoriskt på läger) och en ny frolicpåse, Gissa om Qing är sugen på den. Har även köpt Denniskorv och kycklingpastej på tub. Jag är förberedd. Om det finns trådlöst bredband så kommer jag hålla er uppdaterade. 

Jag är så sugen att åka på läger och jag vet att Qing kommer älska att träna dagarna långa. Det är hans grej. 

Nu ska jag packa vidare, det är mycket som ska med, apporter i både metal och trä, koner och ja kardan och totteband massor massor=)men jag gillar det!

image321
 

image322

Dit ska vi, helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0