samtal med doktorn

idag ringde min doktor och sa att jag skulle komma till honom igen och ta lite prover. Naaaje, det vill jag inte men han tyckte det var konstigt att knuterna på mina ben inte försvunnit än. Låter det bra?! Jaja, jag klarar det, staplar mig fram till medicinskåpet och tar en massa piller och en halvtimme senare fungerar livet lite lättar. Tänk, folk har det så alltid usch!

Nu ska det bli lite mys i soffan med lite godsaker och Oz. Vi är lite småberoende av den serien efter att vi kollat lite på det hemma hos Heidi och Alex. kan inte fatta att Heidi snart ska ha barn, helt sjukt lilla Heidi och den stora magen, fantastiskt och läskigt. Men kul , jag ska bli moster=)

image292

I ♥ U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0